Q.U.O.T.E of The Day

k.a.m.i

Daisypath Next Aniversary Ticker

Friday, November 21, 2008

pizza,pizza,pizza..

xde pape aku nk cite kat cni..da byk kali da kitorg g mkn piza,piza n piza.n setiap kali mkn piza,kitorg mst wat pasal. smpi org yg service kitorg 2pon da bengang2 ngan kitorg.xkisah la laki ke,pompuan ke.. yela,mane x nye..service sket la punye lembab. tp kan,bg aku,standard la klu service lambat , customer plak ramai.. tambah2 lagi klu perot customer 2 mmg kaw2 nye lapa.. mmg ade yg nk kne maki la kan..
aku bkn nye nk cite sape yg kne maki,ape yg kitorg maki kan.. BUKAN2!! aku nk cite, betape sabarnye sorg akak ni mlayan kitorg yg sgt emo kelaparan ni. setiap kali nk layan kerenah kitorg, mst die ckp sori2. aku rase die pon tensen ngan kitorg.tp disebabkan die m'punyai kesabaran yang tinggi,maka d layan la jugak customer die yg fussy ni. aku harap,die cpt2 la nek pangkat.so, pekerja2 lain yg xtahan sabar lyn kerenah customer 2, bole la jdkan die contoh terbaik. adat la 2. tagline dunia pon da mengakui "customer always right" kan. bravo la kak!






1 comment:

Anonymous said...

oit ! kO pegi letak gmba juling tuh ?!! kurang asam eh. hihi mlm karok tuh aku rase cam kite buat live show sgt gempak. lily pun da pndai melontar kan suare nye itu.

kira2